tisdag 16 januari 2018

Varit på en resa. . .

Och hittat mej själv. 
Jag har gjort en resa som var balsam för själen. . . 
Vart med mina systrar o rest runt land o rike 
Hittat min väg, mitt öde,mitt liv o nu blir inget som förut igen .

ÖDET VAR MIN VÄG. . .
Nu vet jag vad jag vill,

THIS IS ME:
TAKE IT ORE LEAV IT!

Började min resa neråt i landet ,Karlsborg.
Det var en upplevelse :) 


Sedan mot Stockholm ,och det var där min insikt kom 
med kortens hjälp.Exempel vis detta. . .djuren . . . 


Varför skall man neka ? Göra som andra vill för att de ska 
acceptera en ,nu e det min tid att få må bra! Så det så.
Och det har jag verkligen gjort! Fått tillbringa tid med likasinnade.
Det healar ens själ till max, jag har ladda så möe energi under min 
tripp så ni anar inte :) Feeling GOOOOOOOOOOOOOD!
Har varit på möten,museum o mycket annat . . . 
Kan varmt rekommendera Medelhavs museumet i Stockholm.
Fanns 2 ställen som mitt hjärta fastnade för. . . Där var jag hemma!
Gudinnan! Se hur hon lyser i mitten



"We all come from the Goddess"

 Egypten,
det fick jag till mej innan jag åkte,så det var en 
mäktig känsla att hamna på den avdelningen . . . 

Isis

Sen att kliva ner i graven ,drömde om den. . . sen att gå ner i 
"kammaren" vilken känsla. Känna energierna för varje steg ner för
trappen . . . se alla heroglyfer på väggen. . . 
Stå öga för öga med korten /bilderna man sett . . . säger bara WOW!












Den dagen var full i energier ,fick även mina älskade saker.
Smycken,trumma ,kort,skära o sax.



Är så himla glad över dessa!


Under min resa var det dop , tänk det var jag rädd för innan jag åkte.
Rädd för vad andra ska tycka o säga. . . men se det rann av .
Väl iklädd min prästinne dress ,kände jag mej oöver vinnerlig.
Och det vart inte mer än lite tissel o tassel runt mej ,men det bemötte jag 
med en nick o leende.Se Gudinnan var med mej,då är man stark.





Sen avslutades kvällen med mjöd mingel på :


Där firades vår överste prästinna ,hon fyllde år .
Ni ska se vilken lokal . . . helt underbar! Skulle kunna
jobba där med start i morgon . . . fantastiskt ställe.
Lägger inte ut fest bilder ,men lokalen kan ni få se.
Det som hände på Aifur -stannar på Aifure :)














aifur.se


Det var lite om min tripp. . . som sagt,men resa har 
gett mej så himla mycke. Träffat kära systrar,vänner
och framför allt kommit till insikt vad jag vill. . . 
Ödet var det ja. . . 
Lyssna på mitt inre
Följa mina drömmar
Med andra ord på "ren svenska"
SKÖT DEJ SJÄLV SKIT I ANDRA!
Lite åt det hållet ,kommer gå min egen väg ,inte styras av 
vad Andra tycker o tänker. . . 
Börja leva som jag själv vill, passar det inte andra. . . 
. . . så då e det så. . . 
Det finns då en enkel lösning, tack o hej ;)
Men ,men bara för jag har hittat "hem" så e jag samma
galna jag . . . fast kanske gladare nu än då.
För nu ska jag sattsa på det jag vill o brinner för!
Ha en fin dag,va rädda om er o varandra.
Kramizzzzzzzz












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar