måndag 21 januari 2013

Måndag- suck. . .

 
Ska försöka ,även om det känns blä-hää. . .
Här sitter man igen solo kvist-suck.
Vaknade tidigt men ,drog täcke över hövve
en stund till efter att gubben åkte till jobbe.
Va ska man upp o göra 6.00?
Allafall om man inte ska till nå jobb . . .
Men sen vart det upp o hopp a vid 9.00.
Hmm. . . har inte gjort ett vettigt drag ännu,
ingen lust  har en av dom där bränner i leden dagarna.
Och dr e inte förren nästa vecka. . . suck.
Sen vart det vågen igen.
Vad har hänt efter 1 vecka ?
0,5 kg -lite trögt denna gång  .
Tar vela det dubbla next tajm ;)
Men ,men det rör ju på sig och åt rätt håll.
Så nu hoppas jag att jag lyckas . . .
Vore såååååååååå nice,
drömma kan man ju ,eller hur ?
Hmmmm,dax att göra lite nytta. . .
Skulle behöva tvätta ,kan ju va bra med
rena brallor. . . lite kallt ute att gå
med ändan bar. Ingen hit, så det e vela lika bra
att slå på en maskin.
Nu har jag ju en som fungerar :)
Sen ska jag försöka hasa mej ut o ta en
promenad i solen,röra på dö köttet .
Fast det blir nog på efter middan
innan jag ska gå o snagga mej.
Nääääh blir inga två millimeter. . .
Det blir nog 2 cm ,fast på topparna ;)
Nepp göra nytta var det. . .
Inge kul,där av hata måndagar .
Men ,men tänka gör inget så
bäst att säga:
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar