tisdag 7 februari 2012

Tisdag ....

Jaha samma prosedur som vanligt...
kaffe ,data,tv.
Men rätt ok start på dagen att ta det lilla lugna.
Talade nyss med en kompis i Örebro,vi bestämde en date :)
Ska bli kul med kaffe och en massa skvaller :)
Slippa denna gråa vardag, insåg nu när vi talades vid att
jag saknar min gamla gråa vardag!
Speciellt när hon talade om barna...
Saknar tiden som familje hem, mycke arbete men det vart
många fina minnen oxå...suck...
Isch va sentimental man vart idag då!
Det e inte hälsosamt att tänka efter vad man saknar här i livet,
men väldigt lätt gjort när man sitter hemma själv.
Lovar att det kan vara pytt i panna i hövve...
...man tänker tillbaka på tider man haft,vad man har gjort.
Drömmar man hadde ,sen ser man vad man har idag.
Jag vet att jag har fått det många vill ha,varför är man då inte nöjd?
Ja,det e frågan det...varför är man inte nöjd???
Nåja ,man kan inte få allt här i världen,det har man fått lära sig.
Men man ska vara glad för det man har,det är jag på mitt lilla sätt.
Gläds åt det du har:
 - "För det finns alltid dom som har det värre"...
Så nu ska jag tänka på dom o ta en kopp kaffe till,
sluta gräva ner mej i onödan.
För idag e det Tisdag - Ny dag o nya tag!
ADIOS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar