torsdag 19 januari 2012

Hedvig :)

Låt mej presentera HEDVIG:
VW Vento -93
Jepp det e en bil :) min skrot bil :)
(Jag som e lite bil galen döper ju alla mina skorvar )
Va ju tvungen att skaffa en ny eftersom min kära Snaabel
har hamna i koma,behöver operera topp på den.
Men ,men thats life...lite typiskt att allt händer just nu...
Känns som det inte kan bli fler motgångar just nu :/
Tror att jag e i botten o härjar,så nu kan det bara bli bättre-eller?
Vi får väl hoppas det om inte annat,för nu e jag trött på motgångar!
Så nu testar vi start på braiga trenden med Hedvig ,
bara namnet får mej att flina ...lilla skrotisen Hedvig -he he...
Joooo och sen har jag lekt med vatten o skumma ploppar....
Som denna:
Lägga stjärna i vatten o plopp vart det en tvättlapp :) Fränt va!?!
Fick en disk trasa med samma princip,kul grej helt klart :)
Vill ge dagens ros:

 till er som hjälpte mej idag och igår,
för ni finns där för mej -TACK!
Ingen nämnd ingen glömd ,men jag e 100% säker på att ni vet vilka ni e ;)
Det får sätta punkt för denna dag
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar