onsdag 19 februari 2014

De va det . . .

Har suttit o klicka på nätet o kika på smycken. . .
 . . .fanns sååååååå mycke man bara vill ha!
 
Kika på denna länk :   smycken
 
Visst va det coola grejer!?!
Det tycker jag iallafall, har blivit lik mor min på gamla dagar. . .
Hon älskade smycken och jag med . . . detta va mer min stil ;)
Man kan ju drömma lite om inte annat.
Har tråkigt , ligger här i sängen som en jäkla padda igen :/
Har försökt titta på film men det har inte vart nån höjdare med Tiger till hjälp.
 
 
Men nu gör vi ett tappert försök att blogga lite ;)
Alla stavfel mm kan vi skylla på missen  :D
Idag har det vart  en hemma dag , hoppat runt på kryckor.
För min rygg e kaputt! Skulle vela påstå att mina SI-leder e inflamerade-igen!
Man kunde jämföra det med fog lossning + moms och som topping 2 diskar som e paj.
Halva dagen gick bra, men det känns nu att man va bror duktig o satt o gagga
med folk i köket . . . inte smart men det va kul !
Har haft huset fullt i folk . . . det vart som en ketchup effekt idag!
Först kommer ingen o hälsar på o man har tråkigt , sen kommer alla
OCH DE KOM SAMTIDIGT!

 
Och idag skramlade till vid köks bordet  :)
Lotta, Amiz,Roger,Jimmy,Jenny ,Marcus ,My o sen kom min
kära gubbe hem tidigt <3 kan det bli bättre!?!?!? - Näääääh!
Nog för det va trångt i köket, men finns det hjärterum så
finns det stjärterum-så det så!
Men det känns att det vart full snurr. . . vet inte hur jag ska va för att
det ska kännas hyffsat bra. . .
Men e gla över sällskapet , för när det e som värst o man mår skit.
Då e det så rart att ha folk runt i kring en som får en att tänka på annat.
 
 Utan er skulle livet bli bra trist -så det så!
 
Och det gäller även er andra som jag har kontakt med -ni är guld värda <3
Nu ska lilla jag ha positivt tänkande ,även om de rosa elefanterna flaxar
runt skallen. . . för det blir inte bättre av gnägget . . .
Även om det e skönt att pysa på locket så man ork bita ihop ett tag till.
Nu ska jag ta o surfa lite o drömma lite ;) hoppas man kan sova innan 03.00.
Det känns att det vart sent natt o tidig morgon . . .
Men ha det bra så hörs vi . . . hoppas jag . . .
Kram
                   // Leena
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar