fredag 10 maj 2013

Xide

Denna arbetsdag får allt avslutas med cider. . .
det vart full snurr hela eftermiddan i kiosken.
Men det va ju kul att jobba när det händer lite ;)
och jag klara kvällen utan större missar . . . otroligt nog -pust!
Men nu e jag lite små seeeeeg , dagen vart lång.
Först va ja till villa vagnen me gubben,
fortsatte med rensande där .
Kockade ihop lite lunch o sen vart det promenix till jobbe.
Inga fel med att gå till jobbet, rart i solen synd att det blåste . . .
Men jag fick ju medvind ;) och kom lagom till kaffet.
Sen rullade på och visst märktes det att det va sol ute . . .
-möe glass vart det sålt :)
Vid sju snåret kom gubben o vi fick sätta oss o äta,
dagens middag vid 19.30. . . lagoma tid - he he. . .
Nåja, det kunna vart värre ;)
Sen va det bara det "roliga kvar" - plocka ihop o diska. . .
Det va lite i korta drag hur min fredag vart,
hoppas din har också vart bra.
Det skålar vi på  :)  - Cheeeeeeeers!!!
Nepp nu ska jag hopp in i bastun ,
vi hörs !
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar