onsdag 29 maj 2013

Tråtsa regn!

 
Vi har vart duktiga!!!
Sakta men säkert . . .
Idag vart det en promenad mot Resta,
vi gick vägen som e bommad .
Måste säga att det kändes rart att komma
hem efter regn promenaden,
 få  hoppa in i bastun - myyyyysigt  . . .
Hoppas vi får en sol promenad i möra,
en hurt runda om dagen e bra för magen  ;)
Annars har det vart en lugn dag idag.
På jobbet vart det fixa reklam i låder. . .
Så efter städ runda i butiken vart det att
harva iväg o leka postis. . .
Slänga lappar i postlåder i Gusselby :)
Fick en snabb fika hemma hos Amiz  också ,
perfekt paus när man lappa låder i Marielund.
Få se bad man åk på i morgon på jobbet.
Vart lite depp när jag hörde att gubben va
hemma i möra från jobbe-skolena va lediga. . .
Hade vart kul att kunna gjort nå tillsammans i
E-berg-han ska dit o pyssla i morgon.
Jag får vela åka dit efter jobbet ,kanske måla lite.
Men då krävs det :
Och det har jag beställt ,speciellt nu till helgen ;)
Då ska jag ta o pyssla ute -så det så!
Lär gö ett litet ryck till med rabatten. . .
Ne hepps nu börjar klocka närma sig 21.00
-Jepp det e dags för mitt måste!
dvs:GREY´S
Så nu har jag inte tid med detta,
vi hörs!


 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar