tisdag 7 maj 2013

Sol o värme!!!

Äntligen Sommar!!!
 
+ 26 C och SOL!
I feeeeel Gooooooood!!!
Helt underbart, tänk va glad man kan bli av
den dära gula saken på himlen.
Dagen som började med en jätte trött Leena
avslutas med en pigg o gla sak som nyss kom in från
1 timmes promenad med gubben
japp du läste rätt , jag fick med mej gubben idag .
Vi tog en lova efter maten , känns riktigt rart :)
Så nu kan vi slöa i soffa med gött samvete .
Jaha, va har hänt annars då?
Well , först vart det klipp o klistra på jobbet. . .
Satt med mina reklam projekt,
blir nog bra nr det blir klart.
men grunden vart nog klar idag helt :)
Sen vart det att ila iväg med
 

och bada.
 
Det vart crosstrainer o cykla i vatten idag .
Jag o Ankan vi fixade ett helt pass - wow!
men det va nog baraför jag o Cicci
hade skvaller kvart medans vi träna .
Dividera om päronbomber o rocka billy ,
så inte undra på att tiden flög iväg på badet.
Efter plaskus vart det ett race ner för
berslagsbacken hem till Anki.
Där vart det att klippa lilla terroristens klor:
Som tack vart det kaffe o kakoooooooooooor :)
Sen var det dags att styra bilen mot min lilla ko stig.
Invänta gubbe från jobbe, äta lite o ut i solen.
Summan av kardemumman
=
Haft en bra dag !

 
~ The end ~
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar