onsdag 8 maj 2013

Hmmmm. . .

Ungefär så e det . . .
Just nu e det ett virre varv i skallen. . .
och det känns inte bra alls.
Det hjälpte inte ens att ta en lång promenad ,
det vart bara att man filosofera mera :/
Det e stressande att bli pressad från flera håll,
men mycke hänger på ovisshet.
Vart lite jobbigt idag , så nu har jag gett mej tusan på
att jag måste få lite svar på tal från alla håll om min framtid
så jag kan se en framtid o kunna börja planera livet .
Det va en av punkterna vi kom fram till hos dr,
jag behöver lite fasta punkter , så jag inte stressar upp mej .
Stress va ju lite negativt . . .  visst o jag vet att jag kan hispa upp mej.
men det är av naturliga orsaker (tycker jag ) typ:
Har jag ont, blir det sämre, kan jag jobba, får jag fast osv,osv.
Det e tycker jag normala tankar när du fått flera dommar o
konstaterat :Jag blir aldrig frisk.
Klart man tänker - vilka följder blir det på mitt liv...
Men detta ska jag börja nysta i - allt för att
underlätta min sitts...mindre spänd va det-jo jag tackar ja.
Nåja , tillbaka till dr på onsdag igen o göra en plan-nice,nice. . .
Men bara det blir jag stressad av - va fan ska de hit på nu då?
För det e banne mej ingen latmask i min ryggrad som gnager !
I morgon e jag ledig , fredag ska alun tbax .Men då blir det kvälls pass.
Men då slipper man kliva upp tidigt , slippa va mör som en sork.
Så det blir bra det=Sovmorgon!
Usch va jag gnäggar igen -fy skäms! - Men billigare än kurator :D
Jaha , dagens positiva news do . . .  har jag nå tro!?!
Jag förstörde ju  dan med att dra till dr på fm
så låt se vad det bra-iga va. . . 
Vart fika på stan med Anki innan man shoppa o for hem.
Det va ju ett tag sen man va på 37:an.
Synd bara att det va inte lika fint idag som igår-ingen sol på eftermiddan.
Men skulle an grilla så skulle man.
Jag fick ju för mej att jag skulle grilla idag, glad i hågen så
ladda jag grillen o skulle fjuppa på . . . Crapp-inge tändvätska!
Så jäkla typiskt!!! Men ska man grilla så ska man , skamm den som ger sig!
Det vart ur me kol , framm med papper o tålamod. . .
Sen va det att  leka indian o göra röksignaler
 Men fick ihop en start. . .  sen va det slänga på kol o grilla.
Även om jag hota med att ta framm stekpanna minnst 10 ggr. . .
Men ,men envis som en röd gris- ska man grilla så ska man -så det så!
Efter maten vart det att ta hurt rundan . . . även om regnet hängde i luften.
Försöka skingra tankar som sagt. . . och jag ska ju hurta dagligen enl dr
Så håll igång!
Dagens fynd längst vägen :
Froggisaaaaaaaar

 
 Det e massor nu längst dikes kanterna
and more on the way. . .

 
   Och givetvis  lekte jag Ferdinand och njöt man av blommorna:
 
 
Så lite avkoppling blir det när man tar den dära
promenaden . . .  och det kanske kan va bra hjälp
till att hålla vikten såg en jäkla bra grej som jag ska
börja med, för det lät förjäkla bra .
Check this out:
 
 
-Visst var det smart !?! Så nu finns det hopp om att ha gått ner
en jäkla massa kilon sen jag vägde mej sist  :D
Hmmmm. . .  nu glömde jag bort o va plutt igen  -he he
vart typ som när vi hade bakpulver till allt från tandkräm
till bil polering idag , eller va säger du Anki?
Bra att ha typ som 5-56 ;)
lyssna på denna:
Där ser ni det fungerar till allt :D
Nepp , bäst att sätta punkt medans man ler
så man kan tralla runt en stund innan Greys börjar.
Det e ju en av kvällens måsten och givet body proof.
Så nu lalla tralla in i duschen innan tv maratonet ;)
. . . mer onödigt skrivande i möra- Adios! 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar