fredag 24 maj 2013

Äntligen vart det kväller!!!!

Vart en lååååååååååååång dag .
men man har ju hunni med en hel del idag. . .
Starta med ett graciöst svanhopp i badet med kvack.
 Sen vart det ett race ner på stan o möta upp Berra,
vi skulle välja blommor till gravarna.
Så det vart köpa rosor, som jag sen åkte ut med.
Kom ju på att det va mammas födelsedag också,
pappas missa jag , men jag får vela fira båda idag
 -med lite blommor :)
Farmor fick också en ros och  givet Berras mor o far också :)
så nu har dom fått lite blommor , så samvetet e lite bättre .
 Har ju inte vart ut så ofta , men de finns i hjärtat .
Sen va jag upp till mormor o morfar o fika, köpte med lite fika .
Så det vart kaffe o bullar o en massa skvaller .
Sen va det nästa race, shoppa mat på Lidel. . .
vart lite stress shopping före jobbet , skulle ju hinna dumpa det hemma innan
jag skulle åk o jobba ,fast det vart att dumpa i E -berg.
För tidden gick på tok för fort idag . . .  sen va jag ju tvungen att
vända om o efter matolja till jobbet -lagom när man va o tanka. . .
Men ,men  han med det mesta innan det va kört. . .
Ikväll har det vart relativt lugnt på campingen .
Så ikväll vart det att fixa prislappar till godis mm i kiosken.
Och sen åkte man dit på godis idag  :(
vart att köpa två bilpåsar och kexchoklad. . .
Hmmmm . . . så i möra blir det extra hurt runda ;)
Men ikväll blir det att såsa i soffa! -Så det så!
E seeeeeeeeg sirap värre just nu!
Så nu e det tack o go natt!
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar