söndag 15 oktober 2017

Trött o slut ,precis som helgen ...

Denna dag började lugnt ,men slutade med kaos.
Idag åkte vi o shoppa färg o jox till köket som vi har 
rivi runt. . . o just nu känns det Inte bra. 
Pain de lux bara för man försöker va Duktig-Suck!
Kunde inte ta det - att jag inte kan göra någe. . . 
Försökte skruva men tappa känseln.Så fick titta på :(
Tack för hjälpen,ni e guld värda! 
Men det tar på ens psyke att inte kunna.
Är inte van att inte göra allt från början till slut.
O min ork va slut redan vid att skruva skenorna på lådor.
Så när det skulle på plats va jag kaputt.
Sen vart det ju inte problem fritt, nya lådorna var inte lika
breda som skåpen. Så när vi sluta för dagen..... va tror ni jag gör?
jo börjar testa om man inte kunde flytta om skåp o låder.
skåp från höger sida till vänster sida . . . dumt va det .
Men gubben höll med om att det vart bättre , men 
idiotiskt att inte ta till hjälp. Men envis som en röd gris va man.
Men ,men Nu känns det , kan inte trycka på tangenterna
utan att grina illa :( Hate this shit!!!!
O jag hade en plan ,sa till Berra tar en vägg i taget o gör klart , 
men vet i tusan om jag fixar det ! Ska se om vi kunde måla där 
skåpen ska va . . . .hoppas det , men i morgon skulle jag till ABF .
Lovat att åka net till 11.00 ,sen e det ju full snurr till 15.30.
Hoppas jag kommer upp ur sängen bara. . . .men det märks .
Ja ja som sagt e huvet dumt får kroppen lida.
Men annars va vela dagen bra, vi handlade färgen .
Mitt  val vita väggar ,gubben valde grått till skåpen.
Sen vart det massa annat bra till bygget. . . mmmmmmm,
en massa slantar vart det .Men det blir nog bra det .
Fick nya dusch drapperier . . . sen hur man ska använda dom. . .
Där kan vi ha lite olika åsikter ;)  
Men det e ju som det e  . . . mr dracula :D
Men middan dracula bjöd på va god iallafall. . . '

Men nu måste jag ge mej ,för jag har försökt 
få ihop detta på 1,5 h ger upp nu.
Såååååå natt i natt vi hörs i möra!
Kramizzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar